باید دید کدام مدیران با دلالان همکاری نموده اند؟ ، قانون غیرکارشناسی منع جذب خارجی ها دیر یا زود لغو می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مربی تیم فوتبال سایپا گفت: افرادی که قانون ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی را منصوب کردند، فقط در فوتبال بودند و سر رشته ای از فوتبال نداشتند. این موضوع بیشتر از گذشته باعث درجا زدن فوتبال می گردد

باید دید کدام مدیران با دلالان همکاری نموده اند؟ ، قانون غیرکارشناسی منع جذب خارجی ها دیر یا زود لغو می گردد

پیروز قربانی مربی تیم فوتبال سایپا در مصاحبه با خبرنگار ورزشی دانشجو در واکنش به ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی ها گفت: قانون بسیار چرتی است. موضوع این است که ضعف مدیریتی خودمان را با پاک کردن صورت مسأله جبران می کنیم.

وی اضافه کرد: این قانون هم مثل قوانین گذشته سقف قراردادها و منع جذب دروازه بان خارجی کاملا غیر کارشناسی است که در نهایت اتفاق خوبی هم نمی افتد. به جای وضع چنین قوانینی، می توانیم دست دلالان را ببندیم یا بازیکنان باکیفیت خارجی جذب کنیم. چون وضع این قانون کارشناسی نیست، دیر یا زود لغو می گردد.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: افرادی که قانون ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی را منصوب کردند، فقط در فوتبال بودند و سر رشته ای از فوتبال نداشتند. این موضوع بیشتر از گذشته باعث درجا زدن فوتبال می گردد؛ منکر این نیستم که عده ای مربی و بازیکن بی کیفیت آمده اند، اما باید ریشه این قضیه را پیدا کرد که کدام مدیران و مربیان با دلالان همکاری کردند که این آدم ها به فوتبال ایران آمده اند. اینکه بخواهیم صورت مسأله را پاک کنیم نمی تواند راه درمان باشد. الان همه مسائل کشور حل شده و فقط، چون بازیکن و مربی خارجی می آید ما غرامت می دهیم؟!

georgiaro.ir: گرجستان: سفری به کشور زیبایی ها

russiaro.ir: روسیه: سفر به کشور پهناور تزارها، مسکو، سن پطرزبورگ، سوچی و کازان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 109940

به "باید دید کدام مدیران با دلالان همکاری نموده اند؟ ، قانون غیرکارشناسی منع جذب خارجی ها دیر یا زود لغو می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید دید کدام مدیران با دلالان همکاری نموده اند؟ ، قانون غیرکارشناسی منع جذب خارجی ها دیر یا زود لغو می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید